«Powrót

Dostawa mobilnego skanera RTG, przeznaczonego do prześwietlania samochodów ciężarowych, kontenerów, samochodów osobowych i autobusów.

Dostawa mobilnego skanera RTG, przeznaczonego do prześwietlania samochodów ciężarowych, kontenerów, samochodów osobowych i autobusów.

Dostawa mobilnego skanera RTG, przeznaczonego do prześwietlania samochodów ciężarowych, kontenerów, samochodów osobowych i autobusów.

Termin składania ofert upływa w dniu 11.03.2022r. o godz. 10:00.

 

Dostawa mobilnego skanera RTG,  przeznaczonego do prześwietlania samochodów ciężarowych, kontenerów, samochodów osobowych i autobusów

 

znak: 3201-ILZ.260.1.2022

nr ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: Dz.U. S: 2022/S 026–065485

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości większej niż progi unijne, określone w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), określanej dalej jako pzp.

 

Termin składania ofert: 11.03.2022 g. 10.00

Termin otwarcia ofert: 11.03.2022 g. 10.30

 

1.         Postępowanie prowadzone jest na elektronicznej Platformie Zakupowej Market Planet znajdującej się na stronie internetowej:

https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

(dalej jako „Platforma Zakupowa") pod nazwą postępowania: Dostawa mobilnego skanera RTG.Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Bezpośredni link do postępowania:

https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-ias-szczecin/demand/notice/public/51816/details

2.         Na wskazanej wyżej stronie internetowej udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.         Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w tym zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 pzp.

4.         Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją korzystania z Platformy Zakupowej, która dostępna jest po bezpłatnym zalogowaniu, na stronie Platformy Zakupowej Market Planet oraz zobowiązany jest do zaakceptowania warunków korzystania z Platformy Zakupowej.

5.         Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), dalej jako „Rozporządzenie", określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:

-        dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES

-        Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy należy użyć formatu XAdES.

6.         Zamawiający, zgodnie z § 11 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:

-        stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,

-        komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,

-        zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.

-        włączona obsługa JavaScript,

-        zainstalowany program obsługujący pliki w formacie .pdf.

7.         Zamawiający, zgodnie z § 11 Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .pdf., Excel., doc.,zip. Jednocześnie informuję, iż preferowanym formatem jest pdf.

8.         Zamawiający, zgodnie z § 11 Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:

-      plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.

-      oznaczenieczasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar".

9.         Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce „Pytania i odpowiedzi". Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie Zakupowej.

10.    Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza również przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawców oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (z wyłączeniem złożenia oferty wraz JEDZ oraz oświadczeniem podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału innego podmiotu, zmiany bądź wycofania oferty) drogą elektroniczną na adres przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl.

11.    Ogólne zasadykorzystania z Platformy Zakupowej:

1)        zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.

2)        Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się".

3)        Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.

Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.

4)        Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.

5)        Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji  przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 - dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:

a)     administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin, tel. (91) 48 03 602,
e-mail ias.szczecin@mf.gov.pl;

b)     Współadministratorem danych osobowych jest Minister właściwy do spraw finansów Publicznych ul. Świętokrzyska 12, 00 - 916 Warszawa, tel. (22) 694 55 55, e-mail kancelaria@mf.gov.pl;

c)      Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) możliwy jest pod adresem: iod.szczecin@mf.gov.pl lub telefonem (91) 48 03 755;

d)     dane osobowe zawarte w ofertach przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

e)     odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129);

f)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

g)     obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp; 

h)     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

i)       posiada Pani/Pan:

−    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

−    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

−    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

−    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 

j)       nie przysługuje Pani/Panu:

−    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

−    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

−    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

 

k)      odbiorcą Pani/Pana danych osobowych ponadto będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej Market Planet, na której Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie prowadzi przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 07.02.2022 Data publikacji: 07.02.2022 12:25 Data ostatniej modyfikacji: 21.03.2022 12:28
Autor: Krzysztof Pałamar Osoba publikująca: Adam Prokopczuk Osoba modyfikująca: Monika Franków
Rejestr zmian