Wyznaczenie miejsc realizacji zadania "Okienka eKlient"
Wyznaczenie miejsc realizacji zadania "Okienka eKlient"
Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Uprzejmie informujemy, że do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem tzw. Okienka e-Klient zostały wyznaczone następujące miejsca:
1) w Szczecinie zadania są realizowane w trzech lokalizacjach:
- w Oddziale Celnym w Szczecinie usytuowanym w budynku przy ul. Żołnierskiej 45,
- w Miejscu Wyznaczonym w Szczecinie przy ul. Struga 61 (podległym OC w Szczecinie),
- w Oddziale Celnym Nabrzeże Łasztownia przy ul. Bytomskiej 9,
2) w Koszalinie realizację zadań zapewnia Oddział Celny w Koszalinie usytuowany przy ul. Przemysłowej 3,
3) w Świnoujściu zadania realizuje Oddział Celny w Świnoujściu usytuowany przy ul. Dworcowej 1,
4) w Stargardzie zadania realizuje Oddział Celny w Stargardzie usytuowany przy ul. I Brygady 35,
5) w Goleniowie zadania realizuje Oddział Celny Port Lotniczy Szczecin-Goleniów usytuowany Glewice 1A,
6) w Kołobrzegu zadania realizuje Oddział Celny w Kołobrzegu usytuowany przy ul. Portowej 41,
7) w Szczecinku zadania realizuje Oddział Celny w Szczecinku usytuowany przy ul. Cieślaka 4.
Usługa „e-Klient" umożliwia uzyskanie dostępu do usług elektronicznych świadczonych przez Krajową Administrację Skarbową (KAS), realizowanych dotychczas przez Służbę Celną. Szczegóły uzyskać można na następującej stronie https://puesc.gov.pl/web/puesc/eklient (link otwiera nowe okno na platformie PUESC).
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 14.04.2017 | Data publikacji: 14.04.2017 10:28 | Data ostatniej modyfikacji: 14.04.2017 10:49 | Autor: Agnieszka Ciechan-Podolska | Osoba publikująca: Agnieszka Ciechan-Podolska | Osoba modyfikująca: Agnieszka Ciechan-Podolska | | |