«Powrót

Wyznaczenie miejsc realizacji zadania "Okienka eKlient"

Wyznaczenie miejsc realizacji zadania "Okienka eKlient"

Wyznaczenie miejsc realizacji zadania "Okienka eKlient"

Uprzejmie informujemy, że do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem tzw. Okienka e-Klient zostały wyznaczone następujące miejsca:

1) w Szczecinie zadania są realizowane w trzech lokalizacjach:
 - w Oddziale Celnym w Szczecinie usytuowanym w budynku przy ul. Żołnierskiej 45,
 - w Miejscu Wyznaczonym w Szczecinie przy ul. Struga 61 (podległym OC w Szczecinie),
 - w Oddziale Celnym Nabrzeże Łasztownia przy ul. Bytomskiej 9,
2) w Koszalinie realizację zadań zapewnia Oddział Celny w Koszalinie usytuowany przy ul. Przemysłowej 3,
3) w Świnoujściu zadania realizuje Oddział Celny w Świnoujściu usytuowany przy ul. Dworcowej 1,
4) w Stargardzie zadania realizuje Oddział Celny w Stargardzie usytuowany przy ul. I Brygady 35,
5) w Goleniowie zadania realizuje Oddział Celny Port Lotniczy Szczecin-Goleniów usytuowany Glewice 1A,
6) w Kołobrzegu zadania realizuje Oddział Celny w Kołobrzegu usytuowany przy ul. Portowej 41,
7) w Szczecinku zadania realizuje Oddział Celny w Szczecinku usytuowany przy ul. Cieślaka 4.

Usługa „e-Klient" umożliwia uzyskanie dostępu do usług elektronicznych świadczonych przez Krajową Administrację Skarbową (KAS), realizowanych dotychczas przez Służbę Celną. Szczegóły uzyskać można na następującej stronie https://puesc.gov.pl/web/puesc/eklient (link otwiera nowe okno na platformie PUESC).
 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 14.04.2017 Data publikacji: 14.04.2017 10:28 Data ostatniej modyfikacji: 14.04.2017 10:49
Autor: Agnieszka Ciechan-Podolska Osoba publikująca: Agnieszka Ciechan-Podolska Osoba modyfikująca: Agnieszka Ciechan-Podolska
Rejestr zmian