«Powrót

Wyróżnienia „Jakość obsługi, którą doceniają klienci”

Wyróżnienia „Jakość obsługi, którą doceniają klienci”

Wyróżnienia „Jakość obsługi, którą doceniają klienci”

Wyróżnieni naczelnicy urzędów skarbowych trzymają w rękach dyplomy w obecności Dyrektora i Zastępcy Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie

Co roku urzędy skarbowe biorą udział w badaniu satysfakcji klienta „Jakość obsługi, którą doceniają klienci". Jest to wyróżnienie przyznawane dla urzędów, które miały najlepsze wyniki z badania. Wyróżniany jest jeden mały urząd skarbowy, jeden średni urząd skarbowy i jeden duży urząd skarbowy. W naszym województwie za rok 2022 wyróżnione zostały:

• mały US - Urząd Skarbowy w Myśliborzu
• średni US - Urząd Skarbowy w Białogardzie
• duży US - Drugi Urząd Skarbowy w Szczecinie

Dyplomy i listy gratulacyjne wręczyły dzisiaj Pani Justyna Szmiłyk (Dyrektor) i Pani Monika Getka-Brzozowska (Zastępca Dyrektora).

W badaniu satysfakcji klienta wyznaczanych jest 5 wskaźników:
• poziomu satysfakcji,
• rekomendacji,
• braku wysiłku,
• pozytywnych emocji
• skuteczności pierwszego kontaktu.

Badaniem satysfakcji klienta zajmuje się Ministerstwo Finansów. Po umówieniu wizyty i wpisaniu swojego maila klient otrzymuje ankietę oceniającą wizytę i na podstawie tych opinii MF wylicza wyżej wymienione wskaźniki.  Wybór urzędów jest dokonywany na podstawie  wyłącznie wskaźnika satysfakcji, który jest obliczany bezpośrednio na całej bazie wszystkich ankiet wypełnionych dla urzędów w 2022 roku.