Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Skargi i wnioski

    Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świnoujściu przyjmuje obywateli w sprawie skarg i wniosków:
    w poniedziałki w  godz. 7.00 – 15.00 pok. 129, w godzinach późniejszych  po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu (91) 3220257.
    (w przypadku gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjęcia  skarg i wniosków po godzinach pracy Urzędu odbywają się w najbliższy dzień roboczy po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu)

    Skargi i wnioski można również składać:
    - w Wieloosobowym Stanowisku Sekretariatu:
      od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00  pok. 107,
    - w Biurze Obsługi Podatnika:
      w poniedziałki w godz. 15.00 – 18.00.

    Skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:

    1. zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
    2. naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
    3. przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane do
    Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin


    Skargi i wnioski dotyczące działania Urzędów Skarbowych województwa zachodniopomorskiego i Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1,2, przez:

    1. Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie i jego Zastępców w dniach i godzinach uzgodnionych telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Dyrektora nr tel. 91 4803602, pokój nr 102 (I piętro) lub na wniosek,
    2. Upoważnionych przedstawicieli Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie

    •    w każdy poniedziałek w godz. : 7.00 – 16.00
    •    od wtorku do piątku w godz. : 7.00 - 15.00
    w pokoju nr 001 (parter), nr tel. 91 48 03 718

    Skargi i wnioski pisemne należy składać w Kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie (pokój 028), za pośrednictwem organu I instancji, przesyłać pocztą lub Elektroniczną Skrzynką Podawczą e-PUAP Izby.

    Skargi i wnioski nie są przyjmowane telefonicznie.
    W skardze lub wniosku należy zamieścić imię i nazwisko i adres. Brak tych elementów skutkuje pozostawieniem skargi lub wniosku bez rozpatrywania.  

    Petycje
    1. Podstawa prawna: : ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach
    2. Przedmiot petycji:
    Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego  lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji.
    3. Petycję można złożyć w następujący sposób:
    - przesłać listownie,  
    - przesłać faksem,
    - przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem elektronicznej platformy usług
      administracji publicznej ePUAP,
    - złożyć w formie pisemnej bezpośrednio w Urzędzie Skarbowym w Świnoujściu w godzinach pracy urzędu.
    Petycji nie można złożyć telefonicznie

    Petycje niezawierające imienia i nazwiska (nazwy podmiotu) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
     

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 20.05.2015 Data publikacji: 20.05.2015 12:11 Data ostatniej modyfikacji: 17.03.2017 10:47
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świnoujściu Osoba publikująca: Anna Raca Osoba modyfikująca: Anna Raca
    Rejestr zmian