Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym w Drawsku Pomorskim możesz umówić się korzystając z jednego z dwóch możliwych sposobów:

    Urząd Skarbowy w Drawsku Pomorskim przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00,
    • wtorek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00.

    Skargi i wnioski

    Skargi i wnioski od obywateli w Urzędzie Skarbowym w Drawsku Pomorskim przyjmowane są w siedzibie Urzędu Skarbowego w Drawsku Pomorskim przy ul. Piłsudskiego 35-37 przez:

    1. Naczelnika Urzędu lub jego zastępcę w dniach i godzinach uzgodnionych telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Naczelnika pod numerem telefonu 94 36 36 361, pokój nr 126 (I piętro) lub na wniosek

    2. upoważnionego pracownika - Kierownika Referatu Wsparcia: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00 w pok. 124 lub telefonicznie pod numerem telefonu 94 36 36 360,

    3. dodatkowo przez Naczelnika Urzędu lub jego zastępcę po godzinach pracy w każdy poniedziałek od godz. 15:00 do 16:00 po telefonicznym lub osobistym uzgodnieniu z pracownikiem sekretariatu pod numerem telefonu 94 36 36 361, pokój nr 126 (I piętro). W przypadku gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjęcia skarg i wniosków po godzinach pracy Urzędu odbywają się w najbliższy dzień roboczy po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu).
    Skargi i wnioski pisemne należy składać w Kancelarii Urzędu Skarbowego w Drawsku Pomorskim (pokój 025), przesyłać pocztą na adres Urzędu Skarbowego w Drawsku Pomorskim, ul. Piłsudskiego 35-37, 78-500 Drawsko Pomorskie, przesyłać pocztą elektroniczną na adres: us.drawsko.pomorskie@mf.gov.pl lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą e-PUAP Urzędu (z podaniem adresu zamieszkania wnoszącego skargę lub wniosek).

    Petycje, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:

    1. zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
    2. naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
    3. przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane do
    Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin


    Skargi i wnioski dotyczące działania Urzędów Skarbowych województwa zachodniopomorskiego i Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1,2, przez:

    1. Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie i jego Zastępców w dniach i godzinach uzgodnionych telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Dyrektora nr tel. 91 4803602, pokój nr 102 (I piętro) lub na wniosek,
    2. Upoważnionych przedstawicieli Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
      •    w każdy poniedziałek w godz. : 7.00 – 16.00
      •    od wtorku do piątku w godz. : 7.00 - 15.00
      w pokoju nr 001 (parter), nr tel. 91 4803 718
       

    Skargi i wnioski pisemne należy składać w Kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie (pokój 028), za pośrednictwem organu I instancji, przesyłać pocztą lub Elektroniczną Skrzynką Podawczą e-PUAP Izby.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 19.05.2015 Data publikacji: 19.05.2015 12:34 Data ostatniej modyfikacji: 25.01.2024 08:51
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Drawsku Pomorskim Osoba publikująca: Anna Raca Osoba modyfikująca: Maciej Koniuszewski
    Rejestr zmian