Kontakt z Zachodniopomorskim Urzędem Skarbowym w Szczecinie

Kontakt z Zachodniopomorskim Urzędem Skarbowym w Szczecinie

Kontakt z Zachodniopomorskim Urzędem Skarbowym w Szczecinie

W kontakcie z Zachodniopomorskim Urzędem Skarbowym w Szczecinie korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
• Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
• W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta


Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Skontaktuj się z Zachodniopomorskim Urzędem Skarbowym w Szczecinie poprzez e-PUAP oraz telefonicznie:
VAT – nr telefonu 91 440 67 20, 91 440 67 80, 91 440 65 01
CIT – nr telefonu 91 440 67 20, 91 440 67 80, 91 440 65 01
rejestracja podatników – nr telefonu 91 440 66 88, 91 440 66 70, 91 440 65 01
egzekucja administracyjna – nr telefonu 91 440 66 20, 91 440 65 01
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 91 440 66 60, 91 440 65 01
komórka wierzycielska – nr telefonu 91 440 66 50, 91 440 65 01

Adres e-mail urzędu skarbowego: kancelaria.zachodniopomorski.us@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności