«Powrót

Kontakt z Urzędem Skarbowym w Wałczu

Kontakt z Urzędem Skarbowym w Wałczu

Kontakt z Urzędem Skarbowym w Wałczu

W kontakcie z Urzędem Skarbowym w Wałczu korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
• Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
• W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta


Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym poprzez e-PUAP oraz telefonicznie:
PIT – nr telefonu 67 2549870,  67 2549872, 67 2549873
VAT – nr telefonu 67 2549880,  67 2549871, 67 2549874
CIT – nr telefonu 67 2549870,  67 2549882
podatek akcyzowy – nr telefonu 67 2549852
spadki/darowizny – nr telefonu 67 2549850, 67 2549854
rejestracja podatników – nr telefonu 67 2549880, 67 2549881
egzekucja administracyjna – nr telefonu 67 2549811, 67 2549812
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 67 2549820,  672549821,  67 2549823
komórka wierzycielska – nr telefonu 67 2549830, 67 2549831,  67 2549832

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.walcz@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności