W kontakcie z Urzędem Skarbowym w Drawsku Pomorskim korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.
- Dodatkowo wystawiona jest urna w przedsionku urzędu, do której przez 5 dni w tygodniu można wrzucać dokumenty.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym poprzez e-PUAP oraz telefonicznie:
PIT – nr telefonu 94 3636 – 322 lub 323 lub 368 lub 321 lub 308 lub 317 lub 319 lub 332 lub 333
VAT – nr telefonu 94 3636 – 308 lub 372 lub 371
CIT – nr telefonu 94 3636 – 322 lub 368 lub 323 lub 308 lub 337
podatek akcyzowy – nr telefonu 94 3636 – 308 lub 317 lub 319 lub 322
spadki/darowizny – nr telefonu 94 3636 – 322 lub 368 lub 323 lub 321 lub 308 lub 333 lub 346
rejestracja podatników – nr telefonu 94 3636 – 341 lub 342 lub 334
egzekucja administracyjna – nr telefonu 94 3636 – 388 lub 348
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 94 3636 – 352 lub 354 lub 396
komórka wierzycielska – nr telefonu 94 3636 – 310 lub 311 lub 314
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.drawsko.pomorskie@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:
- Poniedziałek od 12:00 do 18:00
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie oraz wystawiona jest urna w przedsionku urzędu do której można wrzucać dokumenty.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności