Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym w Myśliborzu możesz umówić się korzystając z jednego z dwóch możliwych sposobów:

    • elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym;
    • telefonicznie – pod numerami telefonów: (95) 747-72-86 albo (95) 747-72-88.
    • telefonicznie  pod numerem telefonu 22 460 59 90 - wybierz 0

    Urząd Skarbowy w Myśliborzu przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00,
    • wtorek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00.
    Przyjmowanie skarg i wniosków w Urzędzie Skarbowym w Myśliborzu

    Naczelnik Urzędu Skarbowego w Myśliborzu przyjmuje interesantów w sprawach funkcjonowania urzędu oraz skarg i wniosków dotyczących działania Urzędu Skarbowego w Myśliborzu w każdy poniedziałek w godz. 7.00-16.00, pokój nr 222 (I piętro), a w sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki codziennie w godzinach pracy Urzędu.

    Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjęcia skarg i wniosków odbywają się w najbliższy dzień roboczy.

    Istnieje możliwość ustalenia terminu spotkania drogą telefoniczną pod nr 95 747 72 99.

    Skargi i wnioski pisemne można składać w sekretariacie Urzędu Skarbowego w Myśliborzu (pokój 224), przesyłać pocztą lub Elektroniczną Skrzynką Podawczą e-PUAP Urzędu.

    Pytania, opinie i wnioski dotyczące funkcjonowania urzędu można przesyłać na adres poczty elektronicznej Urzędu: us.mysliborz@mf.gov.pl.

    Petycje, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:
      1. zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
      2. naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
      3. przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane do

    Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin


    Skargi i wnioski dotyczące działania Urzędów Skarbowych województwa zachodniopomorskiego i Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1,2, przez:
       1. Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie i jego Zastępców w dniach i godzinach uzgodnionych telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Dyrektora nr tel. 91 4803602, pokój nr 102 (I piętro) lub na wniosek,
       2. Upoważnionych przedstawicieli Dyrektora Izby Administracji karbowej w Szczecinie
        •    w każdy poniedziałek w godz. : 7.00 – 16.00
        •    od wtorku do piątku w godz. : 7.00 - 15.00
        w pokoju nr 001 (parter), nr tel. 91 4803 718
        
    Skargi i wnioski pisemne należy składać w Kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie (pokój 028), za pośrednictwem organu I instancji, przesyłać pocztą lub Elektroniczną Skrzynką Podawczą e-PUAP Izby.
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 20.05.2015 Data publikacji: 20.05.2015 10:55 Data ostatniej modyfikacji: 25.01.2024 09:08
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Myśliborzu Osoba publikująca: Anna Raca Osoba modyfikująca: Maciej Koniuszewski
    Rejestr zmian