«Powrót

Kontakt z Trzecim Urzędem Skarbowym w Szczecinie

Kontakt z Trzecim Urzędem Skarbowym w Szczecinie

Kontakt z Trzecim Urzędem Skarbowym w Szczecinie

W kontakcie z Trzecim Urzędem Skarbowym w Szczecinie korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
• Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
• W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta


Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym poprzez e-PUAP oraz telefonicznie:
PIT
– nr telefonu  81 03 428, 81 03 429, 81 03 471
VAT – nr telefonu  81 03 475, 81 03 541, 81 03 477
CIT – nr telefonu  81 03 471, 81 03 428
podatek akcyzowy – nr telefonu  81 03 428, 81 03 425
spadki/darowizny – nr telefonu  81 03 527, 81 03 528
rejestracja podatników – nr telefonu 81 03 420, 81 03473, 81 03 484,
81 03451, 81 03 486
egzekucja administracyjna – nr telefonu 81 03 409, 81 03 406, 81 03 540
rachunkowość podatkowa – nr telefonu  81 03 502, 81 03 491, 81 03 495
komórka wierzycielska – nr telefonu  81 03 468

Adres e-mail urzędu skarbowego: 3us.szczecin@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności