«Powrót

Obsługa klienta w Punkcie Obsługi Podatnika w Sławnie

Obsługa klienta w Punkcie Obsługi Podatnika w Sławnie

Obsługa klienta w Punkcie Obsługi Podatnika w Sławnie

W kontakcie z Punktem Obsługi Podatnika w Sławnie korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
• Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
• W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w Punkcie Obsługi Podatnika w Sławnie przez 1 dzień w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta


Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na 
podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym poprzez e-PUAP oraz telefonicznie:
PIT – nr telefonu 943477-598, 596, 587, 590
VAT – nr telefonu 943477-506, 551, 578, 509
CIT – nr telefonu 943477-599
podatek akcyzowy – nr telefonu 943477-689, 561
spadki/darowizny – nr telefonu 943477-630, 547, 632
rejestracja podatników – nr telefonu 943477-579, 636
egzekucja administracyjna – nr telefonu 943477-606, 625, 603
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 943477-560, 559
komórka wierzycielska – nr telefonu 943477-667, 656, 558

Adres e-mail urzędu skarbowego: 
2us.koszalin@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w Punkcie Obsługi Podattnika w Sławnie w:
• czwartki od 8:00 do 14:00