Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym w Gryfinie możesz umówić się korzystając z jednego z dwóch możliwych sposobów:

    Urząd Skarbowy w Gryfinie przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00,
    • wtorek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00.

    Skargi i wnioski  można składać w Urzędzie Skarbowym w Gryfinie na kilka sposobów:
     - wnieść na piśmie, przesyłając na adres Urząd Skarbowy w Gryfinie,  ul. Szczecińska 24, 74-100 Gryfino
     - złożyć osobiście w sali obsługi interesanta (pok. 007) lub w sekretariacie Naczelnika (pok. 202)
     - przesłać faksem pod  nr 91 40 45 158
     - przesłać pocztą elektroniczną na adres: us.gryfino@mf.gov.pl

      Interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są w poniedziałki w godzinach 8.00-15.00 przez Naczelnika Urzędu lub upoważnionych przedstawicieli Naczelnika, lub w innym terminie uzgodnionym osobiście lub telefonicznie z pracownikiem sekretariatu Naczelnika pod nr  tel. 91 41 95 152.
      Uwaga: jeżeli  poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjęcia skarg i wniosków odbywają się w najbliższy dzień roboczy.

     Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania wnoszącego skargę lub wniosek.
     Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr5, poz.46), skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.

    Petycja, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:

    1. zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
    2. naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
    3. przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane do
    Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin

    Skargi i wnioski dotyczące działania Urzędów Skarbowych województwa zachodniopomorskiego i Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1,2, przez:
    1. Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie i jego Zastępców w dniach i godzinach uzgodnionych telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Dyrektora nr tel. 91 4803602, pokój nr 102 (I piętro) lub na wniosek,
    2. Upoważnionych przedstawicieli Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie

    •    w każdy poniedziałek w godz. : 7.00 – 16.00
    •    od wtorku do piątku w godz. : 7.00 - 15.00
    w pokoju nr 001 (parter), nr tel. 91 4803 718

    Skargi i wnioski pisemne należy składać w Kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie (pokój 028), za pośrednictwem organu I instancji, przesyłać pocztą lub Elektroniczną Skrzynką Podawczą e-PUAP Izby.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 19.05.2015 Data publikacji: 19.05.2015 12:50 Data ostatniej modyfikacji: 25.01.2024 08:59
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Gryfinie Osoba publikująca: Anna Raca Osoba modyfikująca: Maciej Koniuszewski
    Rejestr zmian