Nowe zasady obsługi podatnika
W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.
Na wizytę w Urzędzie Skarbowym w Gryfinie możesz umówić się korzystając z jednego z dwóch możliwych sposobów:
- elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym;
- telefonicznie – pod numerem telefonu: (91) 41 95 132; (91) 41-95 131
- telefonicznie – pod numerem telefonu 22 460 59 90 - wybierz 0
Urząd Skarbowy w Gryfinie przyjmuje umówionych klientów w:
- poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00,
- wtorek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00.
Skargi i wnioski można składać w Urzędzie Skarbowym w Gryfinie na kilka sposobów:
- wnieść na piśmie, przesyłając na adres Urząd Skarbowy w Gryfinie, ul. Szczecińska 24, 74-100 Gryfino
- złożyć osobiście w sali obsługi interesanta (pok. 007) lub w sekretariacie Naczelnika (pok. 202)
- przesłać faksem pod nr 91 40 45 158
- przesłać pocztą elektroniczną na adres: us.gryfino@mf.gov.pl
Interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są w poniedziałki w godzinach 8.00-15.00 przez Naczelnika Urzędu lub upoważnionych przedstawicieli Naczelnika, lub w innym terminie uzgodnionym osobiście lub telefonicznie z pracownikiem sekretariatu Naczelnika pod nr tel. 91 41 95 152.
Uwaga: jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjęcia skarg i wniosków odbywają się w najbliższy dzień roboczy.
Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania wnoszącego skargę lub wniosek.
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr5, poz.46), skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.
Petycja, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:
- zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
- naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
- przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane do
Skargi i wnioski dotyczące działania Urzędów Skarbowych województwa zachodniopomorskiego i Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1,2, przez:
- Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie i jego Zastępców w dniach i godzinach uzgodnionych telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Dyrektora nr tel. 91 4803602, pokój nr 102 (I piętro) lub na wniosek,
- Upoważnionych przedstawicieli Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
• w każdy poniedziałek w godz. : 7.00 – 16.00
• od wtorku do piątku w godz. : 7.00 - 15.00
w pokoju nr 001 (parter), nr tel. 91 4803 718
Skargi i wnioski pisemne należy składać w Kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie (pokój 028), za pośrednictwem organu I instancji, przesyłać pocztą lub Elektroniczną Skrzynką Podawczą e-PUAP Izby.